Viswater

Stuwcomplex bij Maurik

Stuwcomplex bij Maurik:

Het Stuwcomplex bij Maurik is alleen voor leden van H.S.V. “ Het Snoekje ” Maurik of met een geldige Vispas en een dag, maand of seizoenvergunning van de vereniging te bevissen.

1. Een x aantal meters boven en onder de Stuw en de vistrap [ook in de vistrap] is het VERBODEN te vissen.
    De borden van de vereniging geven aan vanaf waar u weer mag vissen.

2. De vergunninghouder mag met maximaal 2 hengels [welke ten hoogste zijn  voorzien van drie stuks één-, twee- of drietandige haken] en        voorzien van  alle wettelijke toegestane aassoorten.

3. HET IS VERBODEN  Gekleurde maden te gebruiken.

Reglement Parkeren berm Stuwcomplex:
U mag de auto parkeren in berm. Liefst zo veel mogelijk van de weg af.
Als u de auto geparkeerd heeft wilt u dan de  parkeerontheffing, goed zichtbaar op uw dashboard neer leggen.
Iedereen kan dan zien dat u daar mag staan.

Open Visplanner

Recreatieplas Eiland van Maurik

Recreatieplas Eiland van Maurik:

In de Recreatieplas Eiland van Maurik is het goed vissen.

Open Visplanner