Ronald van Vulpen door naar NK

Donderdag, 13 juni 2019

Afgelopen zaterdag dd. 8 juni is de selectiewedstrijd "feeder" gevist in het Amsterdam Rijnkanaal in Tiel. Aan deze wedstrijd namen 65 deelnemers deel die verdeeld werden over 5 vakken.

Er waren 6 deelnemers namens onze vereniging.

Een uur na het startsignaal werd al snel duidelijk dat de visvangsten in alle vakken tegen zouden vallen. Slechts in een enkele geval werd er enkele blieken, baarzen, windes of grondels gevangen. Alleen in het laatste uur werden er in vak E nog wat kleine witvis gevangen. In vak A waren er twee deelnemers die een gewicht lieten noteren boven de 2 kg.

PLAATS: NAAM: VAK: GEWICHT
 Ronald van Vulpen
 520 gram
 NK
 Atjan Yuyan shyang  B
 350 gram
 NK  afgemeld
 37 Jan Bueters E
 480 gram
 Gert van Vulpen
 Gerwin van Vulpen
 Frans Yu
 geen vis

Alle deelnemers bedank voor jullie inzet.

Gert Van Vulpen c 36 0 13
Gerwin Van Vulpen d 52 0 13