GEEN CLUBBLAD MEER!

Vrijdag, 21 oktober 2022

Het bestuur heeft besloten om, na 28 jaar, per 1-1-2023 te stoppen met het uitgeven van het clubblad.
Het is iedere keer weer tijdrovend om actueel nieuws te krijgen.
Openwedstrijden worden er niet meer gevist, jeugdwedstrijden was geen animo meer voor, wildbazar werd niet meer bezocht.
Conclusie: geen nieuws meer om over te schrijven en we hebben onze website waar al het nieuws bekend gemaakt word.
De uitnodiging voor de jaarvergadering wordt zoveel mogelijk via de mail verstuurd.
Diegene die geen emailadres hebben krijgen de uitnodiging per post thuis gestuurd.
De factuur om het lidmaatschap te betalen wordt in 2023 met de post verstuurd.
Voor nieuws kunt u altijd op onze website kijken: hsvhetsnoekje.mijnhengelsportvereniging.nl